top of page


מייקרים ו-STEAM
למידה מייקרית ו-STEAM אינם מודלים מתחרים. הם שילוב עוצמתי שמשלים זה את זה, יוצר למידה הוליסטית, ומכין את התלמידים בצורה המיטבית לעתיד. זה הזמן לאמץ את החיבור הזה: לראות בלמידה המייקרית זירה טבעית ליישום עקרונות STEAM, וב-STEAM הזדמנות להעמיק את הלמידה מתוך עשייה ולחלץ ממנה את העומק הדיסציפלינרי.

Lidor Perez
26 באוג׳זמן קריאה 3 דקות


סטיב ג׳ובס - (מינוס) אמפתיה = אנדרואיד 🙂
למה אמפתיה כל כך קריטית בתהליך הפיתוח? מהן הדינמיקות הפסיכולוגיות והחברתיות שמאחוריה? ואיך מטפחים אותה בכיתה, כדי שהתלמידים שלנו יוכלו ליצור פתרונות שלא רק עובדים, אלא גם נוגעים ומשנים?

Lidor Perez
12 באוג׳זמן קריאה 5 דקות


מדריך מעשי למייקרים בגן הילדים - חלק א
לשחרר את הדמיון בפינת המייקרים בואו נודה באמת: המילה "מייקרים" יכולה להישמע קצת מבהילה, עם קונוטציות של טכנולוגיה מורכבת ומכשירים יקרים....

Lidor Perez
5 באוג׳זמן קריאה 3 דקות


ארבע דרכים להטמיע את מיומנויות המאה ה-21 בפרויקטים מייקריים
איך הופכים את מיומנויות המאה ה-21: חשיבה ביקורתית, שיתוף פעולה, פתרון בעיות ומיומנויות נוספות למשהו יישומי בכיתה? המרחב המייקרי מציע לנו...

Zufit Furst
29 ביוליזמן קריאה 2 דקות


ציוד ושוב ציוד
אחת לכמה זמן שואלים אותנו על ציוד למרחב המייקרי, ציוד וציוד ושוב ציוד, אז החלטנו פשוט ליצור רשימה מסודרת ע״פ קטגוריות, אנחנו ממליצים כמובן לפעול מעט אחרת, במקום לקנות ציוד שאולי נעשה בו שימוש לנסות לתכנן שלד למידה לשנה״ל הבאה ומשם לצאת לקניה חכמה על פי צרכי ותהליך הלמידה.

Lidor Perez
16 ביוליזמן קריאה 1 דקות


בונים גשר, או בונים חשיבה?
איך הגדרת בעיה אחת יכולה לשנות מסלול למידה שלם לשירי, מנחה במרחב מייקרי, יש רעיון. היא רוצה להכניס את התלמידים לעולם הפתרונות המרוכבים,...

Lidor Perez
15 ביוליזמן קריאה 3 דקות


אם זה עובד, למה להחליף?
לוחות פיתוח הם שער כניסה נגיש לעולם התכנות והאלקטרוניקה, ומאפשרים לתלמידים להפוך רעיון לפרויקט מוחשי, אבל למה ההתפתחות שלהם כל כך איטית והאם זה בכלל שלילי

Lidor Perez
1 ביוליזמן קריאה 4 דקות


טכניקות מתקדמות בהדפסות תלת-ממד
טכניקת גיהוץ מודולציות מהירות (Speed-Modulated Ironing, או בקיצור SMI) היא פיתוח חדשני המאפשר לשדרג משמעותית את המראה והתחושה של...

Lidor Perez
17 ביוניזמן קריאה 3 דקות


ושוב למידה מרחוק
למידה בעידן של אי-ודאות: לחזק את תחושת השייכות והעשייה מרחוק האם למידה התנסותית חייבת להתקיים רק במרחב פיזי משותף? התשובה היא לא מוחלט ....

Lidor Perez
15 ביוניזמן קריאה 3 דקות
bottom of page