top of page
מיפוי הקיים
-
נתחיל מהגדרת מרחב אידיאלי לפעילות, היכן ממוקם, כמה לומדים יכול להכיל, נגישות פיזית.
-
מיפוי ציוד קבוע: מה יש/ אם יש (שולחנות כיסאות), מה יכול וצריך לעבור התאמה לסביבת למידה כזו?
-
איזה ציוד עבודה יש: מספריים, פטישים, מברגים וכו...
-
מיפוי ציוד מתכלה: איזה ציוד ״אומנות״ כבר יש? גרוטאות, אריזות? צבעים דבקים ועם מי צריך לדבר כדי להזמין כזה.
רכישות וקניות
-
אנחנו ממליצים בהתחלה לקנות רק מה שחייב, לראות כיצד מתנהלת הלמידה ואז לשדרג ולהתאים
-
יצירת רשימה מדוייקת הלוקחת בחשבון תנועה במרחב
-
נוחות, התאמה ועמידות שנים קדימה
bottom of page
