למה לאמץ תפיסת למידה היברידית? אילו כלים אנחנו צריכים? כיצד לנהל את הלמידה? אלו שאלות מורכבות הדורשות תכנון והתאמה לכל מרחב, בשל גיל, צרכי לומדות ולומדים ועוד. הוובינר אותו קיימנו נותן מענה תפיסתי וכולל דוגמה פרקטית לניהול הלמידה, הדוגמה אינה מענה מלא לכול שלבי הלמידה ותנאי הלמידה, אבל מראה כי זה אפשרי.
לבקשתכן.ם מצרפים את הקלטת הוובינר והקבצים אותם הצגנו, מוזמנות.ים לתכנן איתנו את הלמידה במרחב הלמידה שלכן.ם.
וובינר ע״פ זמנים
הנוסח שלנו לאתגר
לינקים לדרייב
קבצים להורדה:
Comments