top of page
  • תמונת הסופר/תZufit Furst

נשארים בבית - יוצאים מהקופסה

התרגילים המצורפים מאפשרים למידה מרחוק ו/או למידה היברידית. החומרים זמינים לרוב התלמידים בביתם ואפשר להביאם בקלות גם לבית הספר וליצור למידה המשכית.



מסלול/מבוך בקופסה

ציוד: קופסת דגני בוקר אחת לכל תלמיד.ה, ניירות לבחירתכם, דבק סטיק ונייר דבק לפי הצורך.

המשימה: עליכם לגזור חלק/חלקים מדופן אחת של הקופסה וליצור בתוך הקופסה מסלול או מבוך לגולה. אסור למסלול או למבוך לחרוג מגבולות הקופסה. הגולה צריכה לעשות את המסלול המורכב ביותר - בתוך הקופסה מבלי לצאת ממנה.

תהליך העבודה: בשלב הראשון שרטטו מלבן שבתוכו נמצא המסלול. שימו לב שבמעבר לקופסה תלת מימדית תוכלו להשתמש גם בדפנות הקופסה כדי לעגן את החלקים. כתבו בתוכנית שלכם באיזה חומרים תשתמשו ואיך תחברו ביניהם. שפרו את התוכנית. בנו אותה בתוך הקופסה.

שימו לב- לצורך המשימה עומדת לרשותכם רק קופסה אחת, תכננו היטב במיוחד את גזירת דפנות הקופסה והעבודה עם חומרי הגלם.

 

מעמד טלפון מגליל נייר טואלט

ציוד: לפחות 2 גליל נייר טואלט (רצוי אף יותר כדי שאפשר יהיה לעשות ניסויים)

המשימה: עליכם להכין מעמד לטלפון מגליל נייר טואלט כך שתוכלו לצפות בנוחות בסרטונים. שימו לב שאפשר לשנות את צורתו של הגליל, לחתוך אותו, לפרוס אותו ולשנותו כרצונכם. ניתן גם להוסיף לו חומרים וחלקים נוספים, למשל כדי לתת לו יציבות או משקל רב יותר.

תהליך העבודה: בשלב הראשון כתבו מה צריכים להיות המאפיינים של הגליל כדי שיוכל להחזיק את הטלפון.

בשלב השני, שרטטו לפחות שתי אפשרויות שונות לביצוע המשימה. התבוננו בשרטוטים ונסו לחשוב מי מהם יהיה מתאים יותר.

בנו את המעמד. בדקו אם הוא עובד. נסו להבין איך ניתן לשפר אותו וחזרו על התהליך וליצור גרסה משופרת.

139 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page